FAQ

Czy rejestracja jest darmowa?

Tak – rejestracja w serwisie jest zupełnie darmowa.

Czy po rejestracji będę mógł zmienić hasło i/lub login?

Tak – po rejestracji otrzymasz maila, którego podałeś. W mailu będzie link do zmiany hasła i/lub loginu.

Czy po rejestracji pobierana jest opłata za użytkowanie serwisu?

Nie – nie ma żadnych opłat abonamentowych czy rejestracyjnych. Użytkowanie serwisu folklorpolski.pl jest darmowe.

Jak mogę się zalogować na swoje konto?

Na stronie głównej folklorpolski.pl znajduje się „przycisk” do logowania. Jest on w prawym górnym rogu strony – zaraz obok „przycisku” do rejestracji.

Czy mogę się zalogować na inne dane niż podane podczas rejestracji?

Tak – jest możliwość zalogowania się poprzez dane z serwisu Facebook, ale w przypadku logowania się z różnych kont nie będziesz miał wszystkich publikowanych aktualności, wydarzeń oraz wpisów społecznościowych. Te z kolei wyświetlane są w panelu „moje konto” po zalogowaniu.

Czy mogę odzyskać swój login?

Tak – jest opcja kliknięcia w link „Nie pamiętasz hasła?”. Wówczas postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Jak mogę zmienić swoje dane do logowania?

Aby zmienić dane do logowania należy wejść w Moje konto i po lewej stronie (w panelu) kliknąć „Szczegóły konta”. Wówczas pojawią się dane z możliwością zmiany. Po każdej zmianie należy kliknąć „Zapisz zmiany”.

Jakie informacje znajdują się w moim koncie?

Panel „Moje konto” pojawia się po podaniu prawidłowych danych do logowania. Znajduje się on po lewej stronie okna i zawiera najpotrzebniejsze dane do zarządzania swoim kontem. Oprócz możliwości zmiany loginu i hasła mamy opcję dodawania wydarzeń, aktualności czy wpisów społecznościowych. Możemy również dodać Zespół Pieśni i Tańca, Kapelę Ludową czy Instytucję choć zalecamy, aby robiły to osoby pracujące w tych podmiotach. Znaczenie ułatwi to zarządzanie takim kontem.

W jaki sposób wyświetlane są wydarzenia?

Podczas dodawania wydarzenia należy podać datę. Wyświetlanie wydarzeń jest powiązane z datami ich realizacji, więc na samym początku (na górze) znajdują się wydarzenia, które odbędą się w najbliższym czasie. Im późniejsza data wydarzenia – tym wydarzenie będzie dalej w kolejce.

Czym różnią się wpisy społecznościowe od aktualności?

W sekcji „Społeczność” możemy umieścić krótkie wpisy – ogłoszenie lub pytanie. W aktualnościach umieszczamy informacje, które dotyczą naszego życia kulturalnego lub relacja z jakiegoś wydarzenia.

Wpisy społecznościowe mogą być obserwowane przez innych użytkowników serwisu. Aktualności nie mają takiej opcji.

aaa…

Kto może dodać Grupę lub instytucję?

Każdy zarejestrowany i zalogowany użytkownik serwisu może dodać „Grupę” lub „Instytucję”, jednak zalecamy, żeby robiły to osoby, które pracują z „Grupą” (kierownik, instruktor, choreograf) lub jest pracownikiem „Instytucji” (osoba oddelegowana do tych zadań przez dyrektora lub kierownika).

aaa…